27

Τα καλά του κρεμμυδιού!

 

Ναι καλά άκουσες! Το κρεμμύδι έχει και τα καλά του! Ξέρω πως οι περισσότεροι/περισσότερες είναι το πρώτο πράγμα που αποφεύγετε όταν βγαίνετε έξω να φάτε, έρχομαι να σου πω όμως πως κάνεις μέγα λάθος!

Φυσικά ως λαχανικό, το κρεμμύδι προσφέρει τις θρεπτικές αξίες γενικά της κατηγορίας αυτής, αντιοξειδωτικά που δρουν προστατευτικά ενάντια σε ασθένειες, όπως ο καρκίνος, τα καρδιαγγειακά κ.ά.

Συγκεκριμένα το κρεμμύδι , είτε το πιστεύεις είτε όχι , αποτελεί μία αξιοσέβαστη πηγή βιταμίνης C (ναι καλά άκουσες, δεν είναι μόνο τα πορτοκάλια)!! Επιπλέον περιέχει κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και είναι πλούσιο σε ιχνοστοιχεία. Προλαμβάνει αγγειακές θρομβώσεις, κάνει καλό στα οστά και τους συνδετικού ιστούς, έχει αντιφλεγμονώδη και αντιβακτηριακή δράση! Τι άλλο θες;

Και αν ακόμα κάποιες δεσποινίδες δεν έχουν πειστεί για τα οφέλη του, έχω κάτι ακόμα να σας πω!

  • Το κρεμμύδι κάνει καλό στο δέρμα σου λόγο της περιεκτικότητας του σε βιταμίνη Α, Ε και C, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την όμορφη υγιή λάμψη ενώ η βιταμίνη C βοηθά επίσης να φωτίσει το χρώμα του δέρματος.
  • Το κρεμμύδι βοηθά στην καταπολέμηση της πτώσης των μαλλιών και βοηθά στην ανάπτυξη των μαλλιών σας!(υπάρχουν πολλές σπιτικές συνταγές στο internet)
  • Τέλος, το κρεμμύδι έχει το πλεονέκτημα των χαμηλών θερμίδων και της αντιοξειδωτικής δράσης που το καθιστούν ένα καλό «σύμμαχο» στις δίαιτες. (περιττό να σου πω ότι βρίσκεται στο τοπ 20 των αντιοξειδωτικών τροφών)

Εντάξει δεν είπαμε άσε το πορτοκάλι και τα φρούτα γενικότερα και άρχισε να κυκλοφορείς με ένα κρεμμύδι στο χέρι αλλά την επόμενη φορά που θα παραγγείλεις μία χωριάτικη σαλάτα στο Biz Bize, μην αφήσεις το κρεμμυδάκι στην άκρη του πιάτου!

Share this:

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *